Monday 12 November 2018

BBM 3410/18 Tugasan MINGGU 6 (Kampung ku)

Assalamualaikum semua.. harap semua sehat laa..

ok untuk kali ini saya nk sembang mengenai tugasan minggu ke6

Tugasan ini perlu dilakukan waktu cuti. Pelajar dikehendaki mengambil gambar sewaktu cuti di kampung masing-masing..

Profff saya tak ada kampung... Jab aku mau nagis menegenang nasib.. huhuhu

Bukan apa, aku ni dari kuar perut mak dah duduk kat UPM ni. Memang dari kecik ini lah kampung ku... Bapak aku mmg staf UPM. Jadi sejak kecik lagi aku dah masuk Universiti. hahahah...
Jadi saya mohon maaf ya Prof. Kalau gamba saya ni pemandangan UPM jer.. Tapi ada juga saya selit dengan gambar saya jalan-jalan tempat lain.. hihi..

Ni antara gambarnya


haaa.. Nampak bas UPM lagi tuu...

haa gamba ni aku jalan ke Melaka. aku tgok adikku punya perlawana frisbee.. Aku pun join jugak.. huhuh ada la kurus sikit..

yang nii gambar kat tasik Mardi tuu jerr.. Dekat UPM jugak.. 


haa yang ni gambar makanan koria yang aku makan kat IOI tu jerr.. yang bolat bolat tu sedappppp... ada biji telor ikan dia gaul ngan nasi.. 

Yang ni gamba keranda datuk ku. Atuk aku meninggal dunia waktu cuti pertengan semester baru ni.. Sedih tak terhingga bila orang yang kita sayang tak ada di sisi lgi.. 



herm.. sampai disini sahaja, Nak tengok gambar lagi singgah la kat ig ku Hidazm.. oraittt.. jumpa di lain waktu. assalamuaaikum..



No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...