Friday 16 November 2018

BBM 3410/18: Rindu

Ok untuk hari ni cuma nak luah rasa hati untuk sem yang terakhir..

Bila sem akhir ni tertiba rasa nak lambatkan masa jer.. Tinggal berapa minggu aku bergembira, berduka, bergaduh, dan segala ber ber laaaa dengan semua kawan-kawan aku di UPM.. 

Walau macam mana pun aku harus akur akan perjalanan hidup seseorang, hakikatnya memang begini.. Tak bermaksud mahu lawan kuasa Tuhan tapi ia sekadar angan-angan yang ingin masa itu undur sedikit. Aku ingin ulang masa-masa gembira dengan kawan-kawan ku.. Aku tak puas lagi nak duduk kolej macam dulu-dulu.. Bila malam duduk makan ramai-ramai kat kafe serumpun tuu..

Tapi sejak sem 4 aku dah jarang duduk kolej.. Ye laaa sebab rumah aku kat dalam UPM tu jer. Jarak pun dekat dengan Fakulti aku.. jadi apa guna aku duduk kolej.. 

Aku nak cakap yang aku rindu kawan-kawan sebilik aku.. Mahira, Abir, Mira...  Kalau korang terbaca jomm laaa kita keluar gi makan pun jadi laaaa.... lagi best kalau dapat gi cuti sama2 kerr,, haaa jauh betul angan2 ni.. Siapkan PITA tu duluu... hahaha... tau semua sebuk sem akhir ni.. tapi aku rindu semua yang dulu... herrmmmm...

Ok la tu je aku nak luah..
Jumpa lain kali yee.. Asalamualaikum..



No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...