Wednesday 24 October 2018

BBM 3410/18: Lagu kegemaran

Assalmualikum salam sejahtera

Topik hari ni saya nak kongsi tentang lagu kegemaran saya..
Aku ni memeng suka pasang lagu lagi-lagi masa belajar supaya tak la ngantuk ngan bosan sangat.
tapi ikut sabjek laa. kalau aku balaja Bahasa Melayu huiii kalau bukak lagu mana laaa masuk otak belaja tuu.. huhuhu

 ok lah niat aku hari ni nak kongsi je lagu yang paling aku suka dan artisnya.

Kalau lagu mat saleh aku kemain suka dengan si Tommy Page nii.. dah la hensemmm.. walaupun lagu dia dah lama tapi tetap menjadi pujaan hati aku..

korang tu kenal tak? ermmmm

nih la muka dia masa muda.. hencemmm gilaaa kannn... 
sebelum tuu maaf Bf terchinta jangan cemburu baca ni..hahhahah


nih pulak waktu dia tua sikit. tapi tetap hensemm... hahhah. gedik betul aku.. 




ok yang ni pulak koleksi lagu dia.. Paling aku suka lagu A shoulder to cry on tuuuu.. nagis aku dengar..

NAH.. cuba laaa korang hayati dari jiwa..kalau hati tisu macam aku maka cepat la nitik air mata..



Haa ada lagi satu lagu dia yang aku suka.. tajuknya When i dream of you..
Yang ni pun ala ala sedih gitu bagi aku..huhu



Ok lah sampai sini je coretan aku. nanti jumpa lagi.. bye byee...

No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...