Tuesday 25 September 2018

BBM3410/18: Tugasan MINGGU 1

Cerita Kuliah Minggu 1.

Assalammualaikum, hai semua saya ingin kongsikan aktiviti saya semasa minggu satu di UPM.

Pada minggu satu, saya sibuk untuk mendaftar subjek. Banyak kelas yang ada bertindih dengan subjek minor saya. Oleh itu, saya berasa sedikit sedih. Tapi tidak mengapa tiap masalah pasti ada penyelesaiannya.

Pada waktu itu juga, saya yakin kebanyakkan pelajar telahpun diterangkan dengan rangka kursus subjek yang diambil.  Maka dari situ pelajar dapat mengetahu tajuk-tajuk sepanjang pembelajaran berlangsung dan juga peratus penilaian setiap tugasan yang diberikan.

Itulah coretan ringkas saya pada minggu pertama..

No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...