Tuesday 25 September 2018

BBM3410/18: Pengenalan



Assalammualaikum semua..
Terima Kasih telah berkunjung di blog saya..

Perkenalkan saya Nurul Hidayah bt Azman.



haaa.. ni saya, tak la cantik macam awak awak sekalian. Tapi manis tu ada.. hahaha. siapa lagi nak puji kita melainkan diri sendiri kannn.. 

Seterusnya saya berusia 23 tahun dan lahir di Hospital Kajang.
Sekarang saya menetap di Perumahan Universiti Putra Malaysia kerana bapa saya adalah seorang staf di sini.

Saya sedang menuntut ilmu di UPM pada tahun Akhir. Bidang pembelajaran saya adalah Bacelor Sastera ( Bahasa dan Linguistik Melayu).

Semoga dengan adanya blog ini akan memberi manfaat kepada semua pembaca. Insyaallah saya akan isi dengan pelbagai informasi bermanfaat, curitan peribadi, pelbagai tip dan kenangan pahit manis yang saya alami..

Saya amat gembira jika mendapat sahabat baru. Harap sudilah berkawan dengan saya dan semoga kita saling berkongsi pendapat dan idea. Manalah tau dapat berjumpa jodoh di sini.. hihihi

Ok rasanya cukup sampai di sini, Sekian Terima kasih.... 




No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...