Friday 16 November 2018

BBM 3410/18: Menagih Like Prof

Assalamualikum semua.
Hari ni aku nak tunjuk kat korang bukti yang aku ni buat kerja Prof aku ni... hahh
Sebabnya aku dapat like dengan komen prof dekat media sosial.. 
Dari sini korang akan nampak yang sebenarnya prof aku ni berjiwa muda.  Malah Prof yang jaguh di media sosial. hahaha.. 









Like Prof waktu pesta makanan..
Komen Prof... buat aku gelak je. hahaha




















Hah.. Kerja FlatLay yang prof like dan komen.
Prof ngan aku bila lapar memang makan orang..
hati-hati sikit ye... 


















Haaa ni like dan komen Prof bila menagih cuti kelas.. 
Alhamdulillah Prof kasi kami cuti.. Love u Prof..





















Haa yang ni Like prof waktu Prof masuk Tv al hijrah..
Yang sedih dia tak jemput pun aku..hermmm













 

                    Yang ni gamba Like prof .. Tq Prof sebab gigih mengelike.... huhuhu







Ok yang ni Prof komen dekat Blog aku..
Memang prof tercinta pun.. Kerja Prof tak kan ku lupai hingga anak cucu.. huhuhu..

Ok tu saja perkongsian hari ni.. sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment

BBM 3410/18: Muka buku

Assalamualaikum semuaa... Hari ni nak buat cerita sedih di penghujung sem..  Kisahnya tentang pengalaman bersama prof Normaliza tercint...